Sabtu, 30 Julai 2016

Minyak Langka Tujuh

Assallamuallaikum...
Minyak Pengasih ini ada lah yang terbaru saya dapatkan dari pengamal yang berasal dari Kalimatan.Sedia maklum disana memang banyak dan pelbagai jenis Minyak Pengasih dan Penunduk tahap tinggi.Dan sebelum ini pun ada saya maharkan minyak pengasih yang berasal dari sana.Dan yang istimewa nya minyak pengasih ini ada terkandung satu bahan Pengasih yang jarang ada di dalam minyak-minyak pengasih koleksi saya sebelum ini.Bahannya pengamal saya tidak maklumkan.wallahuallam...Jadi jangan tanya saya ye.Cara meramu dan menghasilkan minyak ini telah mengambil masa selama Sebulan.Dan ditapa bersama isian khadam Pari-Pari selama satu malam keliwon,dan ditapa pula dibawah cahaya Pelangi selama mana Pelangi itu muncul.wallahuallam...
Dan Antara khasiatnya akan saya nyatakan dibawah.inshaallah..

Pengasih Umum.
Pengasih Khusus.
Asyik Sekampung.
Penunduk Kata.
Pembungkam Hati.
Pembungkam Kata.
Pengikat Pasangan.
Pemudah Urusan.
Penarik Rezeki.
Dan pelbagai khasiat yang lain..inshaallah.

Mahar Tebus:RM770.00