Jumaat, 22 Mac 2019

Minyak Anaknakan Song & Wafak Azimat Sejenis.

Asalamualaikum... 

 Saya datangkan sekali Minyak Pengasih bersama Azimatnya dalam satu Mahar Tebus.
Dari Pengamal sama yang meramu Minyak dan juga Azimat tersebut. 
Dan saya rasa Pakej yang saya sediakan ini berbaloi dengan mahar tebusnya, kalau dibandingkan kalau ambil satu-satu. Tentang khasiat boleh rujuk dalam post sebelum ini.
Masih lagi untuk Pasangan Sejenis, Minyak serta Azimatnya. Cuma kali ini, Azimat yang terbaru ini. Pertama kali saya maharkan dalam blog saya. Serba sedikit tentang fungsi serta khasiat Azimat ini. Fungsinya untuk menarik orang, supaya tertarik dan selesa bila bersama kita. Dan dapat juga menimbulkan perasaan Nafsu Berahi kepada yang dituju. Selebihnya bergantung atas niat penebus. Cara penjagaan dan pengunaan akan saya maklumkan selepas pindah milik.
Tentang khasiat Minyak Pengasih Anaknakan Song. Boleh rujuk di Post sebelum ini.

A) Minyak Pengasih Anaknakan Song (Sejenis)
B) Azimat Berwafak (Sejenis)

Mahar Tebus:RM2220.00

Note: Kepada sesiapa yang berminat menebus AZIMAT BERWAFAK (SEJENIS) sahaja. Boleh hubungi saya terus di wasap.