Jumaat, 3 Mei 2019

Minyak Puteri Embun.

Assallamuallaikum...
Minyak Pengasih terbaru saya dapatkan dari pengamal saya yang berasal dari kepulauan Borneo.Dan Minyak Pengasih ini tergolong dalam Minyak Pengasih yang berunsur Mistik.Sebab bahan asas untuk mendapatkan Minyak ini,pengamalnya mengunakan bahan dari sumber alam dan untuk mendapatkan Pati dan Minyaknya pula,pengamal mengunakan kaedah Seru.Seperti yang pengamal saya maklumkan pada saya.

  Dan Minyak Pengasih ini mempunyai Khadam secara semulajadi dan bukan dipasakkan didalam Minyak,khadam berupa susuk Puteri berdamping sekali didalam Minyak Pengasih ini secara langsung.Sebab itu saya katakan Minyak ini berunsur Mistik dan lain dari yang lain.
  Maksud "SERU" diatas tadi,ialah pengamalnya mengunakan kaedah menyeru Minyak @ dengan kata lain memangil Minyak Pengasih ini dengan kaedah Seru tadi dengan bantuan Khadamnya yang berupa Puteri Minyak Pengasih tersebut,yakni Penjaga dan Pendamping Minyak tersebut.Dan Minyak ini juga memang susah untuk mendapatkannya,kerana ada hari-hari tertentu dan pantang larangnya untuk mendapatkannya.Istimewanya Minyak ini berunsur hidup.Kepada sesiapa yang pandai menjaganya kelak @ andai serasi dengan penebus baru.Minyak Pengasihnya takkan habis dan sentiasa ada.Inshaallah...

  Dan cara menjaganya cuma asapkan dengan setangi ataupun kemeyan putih,selebihnya akan saya ajarkan pada penebus nanti.
  Tentang khasiatnya,Minyak Pengasih ini boleh digunakan untuk pelbagai tujuan,baik untuk umum @ khusus.Boleh dikatakan Minyak ini berunsur 1001 kegunaannya mengikut niat penebus sendiri.Cuma dinasihatkan jangan diniatkan yang bukan-bukan.Minyak Pengasih ini memiliki Aura yang sejuk,sesuai dengan Pendampingnya seorang Puteri.

  Gambar dibawah adalah induknya yang pengamal dapatkan. Pada yang berkebolehan. Silakan scan @ tilik. Saiz botol untuk penebus berupa 3.5ml.Dan kuantitinya terhad. 
  
  Mahar Tebus:RM1880.00