Isnin, 1 Jun 2020

Minyak Pugai Dayak Asli.

Assallamuallaikum...
Ini juga minyak pengasih yang terbaru saya dapatkan dari pengamal dari suku Dayak.Di daerah Kalimatan.Telah diramu oleh pengamal yang mahir.Minyak ini juga terhad kepada 2 botol.Disebabkan barang begini susah saya nak dapatkan dari pengamal saya sendiri.Jadi saya terpaksa terhadkan disebabkan minyak ini susah saya dapatkan.Wallahuallam...Andai habis,Dan ada permintaan,akan saya usahakan untuk saya dapatkan.Cuma buat masa ini,saya maharkan sebanyak 2 botol dulu.inshaallah...

Antara khasiatnya.
Pengasih umum.
Pengasih khusus.
Pengasih asyik sekampung.
Penunduk.
Pelaris jualan.
Permudah urusan.
Pemanis diri.
Daya penarik yang kuat.
Pembungkam kata.
Pembungkan hati
Pengikat pasangan.
Dan pelbagai lagi khasiat yang lain.inshaallah..

Mahar Tebus:RM770.00

Terhad 2 Botol.