Khamis, 17 Februari 2022

Ritual Khusus Pasangan.

Pada sesiapa yang berhajat ingin mengikat pasangan mereka sebagai ikhtiar boleh maklumkan pada saya. Ingat ini sebagai ikhtiar saja.

 Dan barang-barang yang saya perlukan untuk ikhtiar dan ritual ini adalah.
Gambar Penebus. 
Gambar Pasangan. 
Tarikh lahir Penebus. 
Tarikh lahir Pasangan. 
Gambar haruslah yang jelas. 
 
Penebus akan diberi Wafak serta Minyak yang akan saya ajar cara penggunaan dan penjagaannya selepas proses ritual selesai kurang lebih sebulan. 

Hanya yang sudah (MENIKAH SAHAJA) akan saya berikan Minyak dan Wafak. Untuk pasangan Kekasih, saya hanya berikan Wafak sahaja. 

Pada yang serius saja. Harap maklum! Permintaan yang bukan-bukan.Akan saya abaikan.

Mahar Tebus:RM880.00

 Hingga

Mahar Tebus:RM990.00 
Bergantung pada kesesuaian.